For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

نشست علمی با جناب آقای دکتر علی خادم حسينی در اصفهان

همزمان با نشست یک روزه مهندسی بافت، افق ها و چالش های پیش رودر تاریخ ۱۹ آبانماه ۹۸ در تالار نفیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که با  حضور استاد ایرانی تبار دانشگاه کالیفرنیا، لس انجلس (UCLA) پروفسور علی خادم حسینی برگزار شد مرکز تعالی پژوهش ابن سینا افتتاح گردید.

پروفسور علی خادم حسینی برگزیده جایزه مصطفی ۲۰۱۹ به عنوان یكی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان معروف به نوبل جهان اسلام است. این جایزه که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشريت باشد.

در این رویداد که با استقبال گسترده اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاههای منطقه  همراه بود، دکتر علی خادم حسینی برنده جایزه فاخر مصطفی به بیان دیدگاه ها و دستاوردهای خود در مورد ساخت ارگانهای مصنوعی واستفاده از سلولهای بنیادی و پلیمرهای جدید وهوشمند، چیپ های میکروفلوییدیک وساخت نمونه ارگان روی چیپ، پرداخته و حاضرین  نیز سوالات خود را در این رابطه مطرح نموده و به پرسش و پاسخ پرداختند. بهعلاوه امکانات و توانمندی های دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان وموسسه رویان در حوزه مهندسی بافت توسط نمایندگان برگزیده این موسسات ارایه شد تا زمینه شکل گیری کارگروه های بین رشته ای در این حوزه فراهم گردد. در این نشست خانم دکتر خرازیها به نمایندگی دانشگاه صنعتی اصفهان، توانمندی های این دانشگاه در زمینه مهندسی بافت را شرح دادند.

تحت نظارت وف ایرانی